piątek, 1 sierpnia 2014

Pastelowa panterka

Pastelowa, letnia wersja panterki. Na miętowej bazie, wykończona matowym top coatem. Znów grubsza niż standardowa, taka wygląda bardziej komiksowo ;). W planach mam jeszcze wersję w całkiem mocnych, tęczowych kolorach. Lubię ten wzór, bo zawsze efektownie wygląda na paznokciach a przy tym jest naprawdę szybki do wykonania. Panterkę zdecydowanie lepiej maluje się sondą niż pędzelkiem!

DSCN9462

DSCN9464

DSCN9466

DSCN9467

A tak na marginesie, kusi mnie żeby zmienić kształt paznokci i wrócić znów do migdałków. Nie mogę się jednak zdecydować, bo bardzo lubię kwadraty :D.

62 komentarze:

  1. Kocham Twoje migdałki <3 a panterka bardzo fajna :) mój ukochany wzór na powiece :) czasem kiedy mam dłuższą chwilę na makijaż to robię sobie właśnie pantereczkę :) Ogólnie jakby nie patrzeć to mój ukochany print (dlatego właśnie założyłam na fejsie FP "Panterka" :P) kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow panterka w makijażu - myślałam, że takie rzeczy tylko do zdjęć:D. Ale jak robisz, kreskę czy nad ruchomą powieką? Ciekawi mnie to :D
      No kurczę, nie mogę się zdecydować. Pewnie skońćzy się tak, że zmienię kształt a potem i tak wrócę do kwadratów, chyba nie lubię mieć zbyt długo tego samego kształtu ;)

      Usuń
    2. Swojego zdjęcia nie mam w tym makijażu ale zazwyczaj robię podobnie jak tu: http://4.bp.blogspot.com/-CPDc-_6IIhw/UJezHGlofmI/AAAAAAAAAWw/PppftIg_2-Q/s1600/DSCN2984.JPG
      Czasem też po prawej stronie (tam gdzie nie mam grzywki) wyciągam sobie panterkowe cętki w stronę skroni mocniej. Fajny, bardzo prosty i szybki makijaż ;) nie potrzeba wielkiej precyzji i to jest w nim bardzo fajne :) wystarczy czarny i złoty liner, beżowy cień i tusz ;) i makijaż gotowy ;)

      Usuń
    3. Wstyd, nie próbowałam jeszcze:D! Muszę to jak najszybciej zmienić, bo bardzo fajnie wygląda taka panterka. Pomyślałam też od razu o panterkowej kresce, takiej która tylko troszkę się rozchodzi w górę:)

      Usuń
    4. Wariantów panterki jest sporo ;) ja szukałam sobie w google i niektóre mnie zachwycają ;) jak zrobię swoją to podeślę zdjęcie ;)

      Usuń
  2. Ja właśnie zmieniłam na migdały i tęsknie za kwadratami. Dzięki temu, że paznokcie są matowe pantera nabiera fajnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tak może być.. ;). Dużo bardziej pasował mi tu właśnie mat:)!

      Usuń
  3. Osobiście jeszcze nie mogę przekonać się do panterki, choć ta wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterka kojarzy się trochę kiczowato, dlatego chyba nie do każdego trafi ;)

      Usuń
  4. Ta wersja wygląda wyjątkowo dziewczęco, podoba mi się to miętowe tło :) Ja stawiam na migdałki, wydaje mi się, że lakier dłużej się trzyma i tak szybko nie odpryskuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! U mnie to nie ma znaczenia, na trwałość lakierów akurat nie mogę narzekać :)

      Usuń
  5. Uwielbiam pastele, a panterka wygląda w takich kolorach wyjątkowo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne masz kwadraty, nie zmieniaj :)
    świetna panterka ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uważa, że kwadraty idealnie do Ciebie pasują. Nie ma co zmieniać :)
    A panterka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd super! Co do migdałków... mnie się u mnie nie podobają, ale u innych bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze podobały się migdałki, a teraz widzę u wielu dziewczyn i mnie zaczęły znów kusić :D

      Usuń
  9. rewelacyjnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie świetne :D Chciałabym takie, idealna na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, nie zmieniaj kształtu *.* piekny masz ;)

    A wzorek prześliczny ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię go ale ta chęć zmiany ;D

      Dziękuję :))

      Usuń
  12. przepiękna panterka, cudnie wygląda w macie <3
    i nie zmieniaj kształtu, kwadraty są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)! No lubię je właśnie.. ale migdałki też lubiłam:D. W sumie paznokcie nie zęby - szybko odrosną, ale żeby wrócić do ładnych kwadratów potrzeba z ponad miesiąca zapuszczania..

      Usuń
  13. przepiękne ;d I ♥ panterka !!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie w moim stylu, ale szacun za umiejętności;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nigdy nie robiłam panterki :D
    super jest

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły?! Są dla mnie dużą inspiracją- zwłaszcza jeśli chodzi właśnie o paznokcie i wzorki na nich : )
    Pozdrawiam : https://nennka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna ta panterka :) Uwielbiam takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny,mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna panterka :)
    mi bardzo podobają się kwadratowe paznokcie, ale niestety sama nie mogę takich mieć bo kanty od razu mi się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś ten problem.. teraz dużo rzadziej ale czasem się jakiś złamie ;/

      Usuń
  20. uwielbiam panterkowe paznokcie! świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham migdalki <3 a ta wersja panterki jest bardzo fajna! Chociaż dałabym inny kolor bazowy bo wiesz ze z zielenią to sie nie kocham : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mięta to nie zieleń:D dzięki :D

      Usuń
  22. Zostań przy kwadratach, znacznie bardziej Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm tak sądzisz:)? Ja mam wrażenie, że płytka lepiej wygląda kwadratowa ale do całych dłoni bardziej pasowały mi migdałki ;)

      Usuń
  23. Motyw panterki uwielbiam <3 A pazurki wyszły genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda pięknie! Szkoda, że nie potrafię stworzyć takich cudów na swoich pazurkach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne, bardzo ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z dalmatyńczykami się trochę może kojarzyć takie łatki.

    OdpowiedzUsuń