środa, 26 lipca 2017

ShinyBox lipiec 2017 | POOL PARTY

Hej! Przed nami kolejna, lipcowa edycja ShinyBoxa "Pool Party". Zawartość skomponowana z myślą o wakacyjnych wyjazdach i dobra wiadomość dla fanek kolorówki: w tym boxie znalazły się aż cztery kosmetyki do makijażu! Jest też nowości - i tych rynkowych i tych nowych tylko dla mnie. Jeśli jesteście ciekawe co lipcowy Shiny kryje w środku to zapraszam Was na wpis.


KUESHI Żel aloesowy 99% | Produktem ujawnionym z tego pudełka był żel aloesowy Kueshi. Bardzo lubiłam tonik tej marki, więc liczę że i ten żel będzie fajny, tym bardziej że aloesowe żele ogólnie dobrze się u mnie sprawdzają. Dobrze pomyślane na okres letni - żel sprawdzi się na wyjazdach, będzie w sam raz na różnego rodzaju podrażnienia skóry.

SYOSS Szampon z serii Salonplex | Z Syossem tak średnio się lubimy, ale nowa seria będąca chyba namiastką olaplexu, nawet mnie zaciekawiła. Trzeba będzie ją sprawdzić.

CATRICE Żelowy lakier Iconails | Z Catrice lakier ze stosunkowo nowej linii Iconails. Jest to seria o przedłużonej trwałość. W moim pudełku piękna, klasyczna czerwień.

JOKO Baza pod makijaż | Silikonowa baza Joko Smooth Your Face. Na pewno do wypróbowania. Nie jestem jakąś wielką fanką silikonowych baz, ale czasem zdarza mi się ich używać, więc Joko od czasu do czasu będzie się przewijać w moim makijażu.

CLEANHANDS Antybakteryjny żel do rąk | Kolejny dobry traf na wakacje! Żele antybakteryjne na wyjazdach są naprawdę niezastąpione, a ten dodatkowo całkiem fajnie pachnie!

VIPERA Kosmetyk do makijażu | Vipera ma w ofercie system magnetyczny Hamster, dzięki czemu pojedyncze produkty możemy łączyć w wieżyczki. Osobiście wolę formę paletek, ale jakby nie patrzeć jest to ciekawa opcja. W moim Shiny trafiłam na błyszczyk - bardzo drobinkowy, więc nie dla każdego, a czy dla mnie... jeszcze nie wiem ;).

EFEKTIMA Peeling + maska do stóp | Kolejnym produktem jest saszetka z peelingiem i maską do stóp od Efektimy. Mam wrażenie, że już chyba kiedyś ten zestaw się pojawił, ale nie jestem pewna czy w tym boxie.

VIRTUAL Cień do powiek | Prawie całkiem zapomniałam o marce Virtual! Shiny mi o niej przypomniał za sprawą pojedynczego cienia o satynowej formule i bezpiecznym, jasnym kolorze.


W tej edycji pudełka mogły wyraźnie różnić się między sobą, bo część z kosmetyków pojawiła się wymiennie. Zamiast lakieru do paznokci Catrice mógł się trafić tusz tej samej marki Glam&Doll (tu akurat wolę lakier, bo mam ten tusz i jest średni). Podobnie w przypadku produktów z serii magnetycznej Vipera - kosmetyki były różne. Zamiast cienia Virtual mógł to być cień Joko albo mini paletka Virtual.



Kto się skusił na lipcowego ShinyBoxa? Podoba Wam się zawartość? Ja najbardziej cieszę się z żelu aloesowego, ale fajnie że jest też baza pod makijaż czy choćby lakier Catrice. Trochę zabrakło mi takiego produktu "wow", który robiłby całe pudełko, ale sądzę, że zawartość w tym miesiącu jest całkiem okej.

21 komentarzy:

  1. Masz rację całkiem fajna zawartość, najbardziej spodobał mi się żel aloesowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHyba najlepszy z całego pudełka :)

      Usuń
  2. Też uważam, że nie jest źle. Nic się nie zmarnuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi średnio podoba się ten box. Sama nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi trochę jakiegoś produktu "wow", jakiejś perełki w tym pudełku ;)

      Usuń
  4. Z większości bym skorzystała, ale nic mi nie urwało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba każda z nas najbardziej cieszy się z żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba, tylko saszetka do stóp zostanie u mnie, reszta pójdzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie słabo, dla mnie wszystko przydatne, choć jak znam życie to cienia i błyszczyka pewnie będę używać raz na rok ;D

      Usuń
  7. Nie zachwyciło mnie to pudełko. Cieszę się, że zrezygnowałam ze subskrypcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie sabe pudeko. Najciekawszy to ten żel aloesowy Kueshi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, bardzo ciekawa zawartość. Najchętniej przetestowałabym oczywiście ten żel aloesowy i lakier - ma taki cudowny, letni kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie średnia zawartość tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajne to pudełko, może nie wypróbuję wszystkiego ale większość przyda mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hopefully helpful, smooth and successful infromation always cara mengecilkan amandel yang bengkak

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przypadło m ito pudełko do gustu, średniak ;/

    OdpowiedzUsuń